FREDAGSPEPP - girl with style

Glad fredag! Idag är det dags för FREDAGSPEPP. Ett koncept här på bloggen där jag hyllar någon som inspirerat mig under veckans gång och som jag tycker behöver lite extra kärlek och pepp. Jag tycker att vi behöver sprida lite mer kärlek och helt klart dela ut fler komplimanger för andras hårda arbete. Det är precis vad jag vill göra idag, denna fina fredag! Om ni vill spana in vem jag hyllat tidigare så kan ni klicka er in på kategorin högst upp i bloggen! ♥
 
Vem vill jag hylla denna vecka? 
 
 
Jag har en ny girl crush. Denna tjej har allt, grym blogg, stilsäkra outfits och ett utseende att dö för. Och jag är så glad att jag fått lära känna denna tjej. Ni kanske känner igen henne från tidigare inlägg. Vi träffades för första gången på Influencerresan till Åland i början av augusti och sedan dess har vi sprungit på varandra på event. Idag vill jag hylla Sandra som driver bloggen Style by Shya på Sevendays och hennes egna sida. Man märker att hon verkligen satsar på allt hon publicerar på sina sociala kanaler och jobbar hårt. Just nu har hon även ett samarbete med Amarillo som ni inte får missa!! Tidigare har hon jobbat som artist i Los Angeles samt bott där i ett par år. Hon har fått uppleva det tuffa Hollywood livet vilket har gett henne lite skinn på näsan! Vilken inspirerande brutta. LÄSTIPS: Welcome to Hollywood. 
 
HÄR hittar ni hennes blogg 
HÄR hittar ni hennes instagram! Den får ni absolut inte missa, och glöm heller inte att följa!!
 
 
Style by shya - los angeles - sevendays
3
sofia

Åh vilket underbart inlägg, vad grym du är som hyllar folk :)

Viktor

Men så himla härligt med en hyllning, viket toppeninlägg ju! :D

Nilla

Så fint med en hyllning. Skall kolla lite mer på bloggen :) Ha en fin dag!