Sundays outfit

Detta är vad jag hade på mig under Bloppisen i söndags. Byxorna har jag fyndat second hand faktiskt, dock inte under bloppisen. Ett riktigt bra fynd om jag får erkänna. Och Aurora fastnade också på bild, hon är så snabb och busig! ♥
 
 
Topp_gina tricot
Byxor_Second Hand
Glasögon_Romwe
 
 
Älskar mitt second hand fynd! 
gina tricot - loppis - outfit - romwe - second hand
6
Caroline

Fina byxor du köpt.

Svar: tack fina du!
Hemma Hos Felicia

sofia

Älskar din outfit, så fin! Vilket fynd :)

Tay

Man kan hitta riktigt nice grejer på second hand! Och så är det bra att man kan återanvända kläder istället för att de bara slängs! WinWin!

Yasmine

Det är min personliga utmaning detta år att enbart köpa kläder på second hand. De du hade hittat var riktigt snygga! :)

Svar: det är en kul utmaning! :D
Hemma Hos Felicia

Erica

Jättefin outfit! :D Älskar byxorna!

Svar: tack!!
Hemma Hos Felicia

Amanda

Så vacker!

Svar: tack fina Amanda!! <3
Hemma Hos Felicia