TOMATSOPPA i fint sällskap

Det mysigaste jag vet är att göra mat tillsammans. I lördags så bjöd Anna-Sara på lunch hemma hos sig så efter eventet hos Kikas så gick jag och Elin hem till henne för lite tomatsoppa. Anna-Sara har en slow cooker hemma hos sig och hon hade förberett lite innan vi kom! 
 
Och jag måste säga att hon har det så himla mysigt hemma hos sig. Hon har verkligen hittat sin stil. Det är massa växter och massa retro. Så fint och hemtrevligt! 
 
 
I köket kunde man hitta en gigantisk tavla i en läcker turkos färg. Alltså wow, blev så himla avundsjuk! ♥
 
 
Även köksskåparna är i en fin blå färg!
 
 
Så tacksam och glad för denna eftermiddag. Vi satt en stund och snackade innan det var dags för mig att bege mig hemåt för att förbereda mig inför en jobbkväll. Tack Anna-Sara och Elin för en fin dag! ♥
lunch - retro - toast - tomatsoppa
10
Viktor

Slowcooker är verkligen superbra!! :) Vad fint det var där! :D

Svar: hihi ja!
Hemma Hos Felicia

sofia

Wow jag älskar hennes kök, så himla hemtrevligt! Vad gott det såg ut att vara :)

Svar: du, allt var perfekt!!
Hemma Hos Felicia

Sandra

Wow hon har verkligen fått till det superfint med inredningen :D Kram

Svar: det har hon verkligen!
Hemma Hos Felicia

Nilla

Så fint och mysigt det ser ut hos henne :)

Svar: såååå mysigt!
Hemma Hos Felicia

Therese

Så häftigt när folk har en unik stil sådär :)

Svar: verkligen!
Hemma Hos Felicia

Jennifer

Tomatsoppa är så gott :D

Svar: jag har inte gillat det innan men nu har Anna-Sara gjort att jag börjat gilla det! :)
Hemma Hos Felicia

Michelle

Så myssigt . Skit kul o laga mat ihop ❤️

Svar: det kan jag hålla med om!
Hemma Hos Felicia

Denevigaresenären

Så fantastiskt fina bilder! Soppan och brödet, mums, såg så gott ut!

Svar: tack fina du!
Hemma Hos Felicia

Petra Elisabeth

Men wooow vilka underbara köksluckor! De var ju gudomliga! :D Få fina bilder också. Det ser så harmoniskt ut :) // Petra Elisabeth

Svar: men visst är de!! :)
Hemma Hos Felicia

Amanda

ser super gott ut :)

Svar: ååh det var så gott!!!
Hemma Hos Felicia