VECKA 38

Veckans bästa: Har haft syster och hennes pojkvän på besök denna vecka! Så himla roligt att de ville komma och hälsa på mig. Vi fikade på Sweet Vaasa, drack varsin kaffe och gick runt i lite affärer. Syster passade även på att klippa sig. Och såklart så hälsade de på Aurora också. Det var en mysig eftermiddag! 
 
Veckans mindre bra: Att höstvädret anlänt. Och då menar jag regnet, och blåsten. Inte roligt att cykla till jobbet en tidig morgon. Speciellt när jag inte har varken paraply eller regnkläder. Fastän det bara tar ca 7 minuter för mig att ta mig till jobbet så hinner jag bli extremt blöt. 
 
 
 
Veckans roliga: en mysig tortillakväll hemma hos mig, med ett lite arabiskt tema faktiskt. Falafel, hummus, fetaost och lite småplock. Samt en kanna sangria. Det var precis det jag behövde efter lördagens jobb. Det var stressigt och allt jag ville var att hänga med tjejerna, dricka gott och snacka. Det blev en superrolig kväll! 
 
Veckans "borde ha gjorta": Köpt batterier. Det är såna där inköp man drar ut på. Men jag behöver batterier till min fjärrkontroll till tv:n, det börjar bli rätt så jobbigt att stiga upp varje gång för att byta kanal. Haha, i-landsproblem i know. Men efter en jobbdag vill jag inte lyfta min rumpa på flera timmar. 
 
Veckans craving: kvarg. Det är det bästa just nu. 
 
Aurora och jag tycker om att kolla Disney tillsammans!
 
Veckans längtan: Min födelsedag närmar sig. Jag älskar att fylla år! Bästa dagen på året. Bättre än julafton. 
 
Veckans tanke: Att september sprungit iväg. Helt otroligt att vi snart kliver in i oktober. Att jag har bott i Vasa och jobbat i snart en månad. Att jag mår så himla bra just nu. Att min syster är det finaste som finns. 
 
Veckans köp: jag har loppisfyndat. Massa fina plagg. 
 
en lunch från veckan: en tonfisksallad + äppelfrallor med marmelad på! 
 
Veckans serie: Börjat se andra säsongen av The Handmaid's tale och slökollar även femte säsongen av That 70's show. 
 
Veckans favoritlåt: Let you love me - Rita Ora och Betong - Oscar Zia
Sweet Vaasa - disney - fika - ringaren i notre dam - the handmaid's tale - tonfisksallad - äppelfrallor
5
iseedee

Åh vad got tonfisk salladen ser ut! =) Så fräsch!

Christina

Tips tips, de hade supersnygga regnjackor på Cubus när jag var inne där tidigare i höst. Flera färger att välja mellan dessutom.

Emelie

Låter som en riktigt bra vecka!!

Emmi

Var nånstans eller hur kollar du på the handmaid's tale? skulle vilja se den men har inte lyckats hitta den :)

Svar: Jag ser det på HBO, där har de båda säsongerna! Tips tips!! :D
Hemma Hos Felicia

Victoria

Men duuuu e fin ju!!!

Svar: <3
Hemma Hos Felicia