A GOODBYE

Vad är roligare än besök från Larsmo? Mamma kom nämligen på besök idag, dock för att hämta upp Aurora som ska bo hos dem nu i en vecka! Vi passade på att snacka lite innan vi begav oss in till stan för middag. Eftersom att vi inte kommer att träffas på ett bra tag beslöt vi oss för att lyxa till det med lite godare middag samt lite vin. 
 
 
Det är alltid så mysigt inne på Rosso. Och är det bara jag som älskar deras förrättsbord? Jag skulle kunna mumsa på det i timmar. 
 
Jag valde deras smörstekta lax med tagliatellepasta. Otroligt gott!
 
Efteråt gick vi hemåt för att packa ihop Auroras saker. Jag trodde verkligen inte att det skulle vara svårt att lämna ifrån henne men jag kände mig lite emotionell. Det känns nu lite tomt utan henne här i lägenheten, ingen som springer runt och biter i saker. Men det är nog jobbigast just idag, sedan är det bara fokus på resan och att njuta till 100%. 
aurora - middag - pasta - rosso vaasa - smörstekt lax - tagliatelle
1
Angelica Wåhlin

Så gott det där såg ut!