Förberedelser

Nu är jag igång. Det har varit en vecka full med jobb, jag har varit otroligt trött när jag kommit hem från jobbet och bara velat slappa i soffan de restrerande timmarna av dygnet. Men nu har jag jobbat mitt sista pass innan vår resa och nu har jag ny energi för att börja packa och gå igenom outfits. Jag ska inte ljuga, självklart så ska det bli en hel del outfitbilder under resans gång. Men det känns ganska bra just nu.
 
Efter jobbet idag gjorde jag iordning en god middag bestående av tonfisksallad + bröd samt ett glas vin för att fira. Nu börjar min semester. Imorgon så kommer mamma förbi för att hämta Aurora. Hon ska få bo hos mina föräldrar i en vecka. Det kommer nog gå bra det. 
 
 
Fast hon tror nog att hon ska få följa med. Hon har paxat en plats i kappsäcken!
 
 
Att prova outfits inför resan var rätt så roligt. Jag kommer satsa på bekväma plagg, basics med en liten tvist. Och massa second hand plagg. 
 
 
Medan jag packade såg jag Frozen för sjuttioelfte gången. 
 
 
Funderar på att packa med min nya tshirt från Zara. Den är så fin. Det kommer ända vara runt 15 +grader och sol under vår resa så tjocktröjorna får nog stanna hemma! 
Frozen - aurora - disney - packa - second hand - semester - zara.com