Fredagen den åttonde

Hur lyxigt är det inte att ha en ledig fredag? Det tackar man inte nej till. Det är faktiskt lite lyxigt faktiskt.Det var också en rätt så bra temperatur ute, hoppas att det håller sig så nu i några dagar. Men iallafall så tänkte jag vägleda er genom min fredag:
 
Godmorgon!
Mitt senaste loppisfynd är en kimono, perfekt att gå runt med hemma! Började dagen med lite frukost och mys i soffan innan det var dags att klä på sig några vettiga kläder. 
 
 
 
Jag hade inbokat en mysig lunch inne på Raawka med dessa två tjejer. De hade falafel på sin meny idag! Det var så gott! 
 
 
Anna-Sara & Elin
 
 
Efter lunchen passade vi på att fota lite bilder samt strosa lite i affärerna!
 
 
När jag klev in genom dörren gjorde jag iordning en kopp te och satte igång en disneyfilm. Ett vinnande koncept, perfekt eftermiddagsgöra. Resten av kvällen var det soffläge för mig, försökte helt enkelt förbereda mig för en helg i jobbets tecken! ♥
Falafel - Kimono - Vaasa - disney - hummus - lunch - raawka - second hand
1
Sofia

Ser att du också läser "Bara lite till".
Hade hört så gott om den och hade skyhöga förväntningar, men den var inte alls så bra som jag hade väntat mig.. Vad tycker du om den? :)

Svar: Det var precis samma för mig! hade hört massa bra men insåg halvvägs genom boken att den inte alls var som jag tänkt 😧
Hemma Hos Felicia