Q/A - ask me a question

ASK ME A QUESTION! Nu har ni chansen att ställa era frågor till mig. Är det något ni funderar över? Om livet i Vasa kanske? Jobbet? Relationer? Nu är det upp till er. Ingen fråga är för dum eller konstig, om du funderar över något så är det bara att skriva i kommentarsfältet här nedan. Jag tycker det är lite spännande med frågestund, det känns som att man får lära känna personen bakom bloggen och sociala medier. Ni får nu lära känna mig på ett lite djupare plan! 
 
Vilken är min favoritfärg? Är tacos min favoriträtt? Ställ era frågor! 
Ha en riktigt fin måndag! 
Q/A - frågor
8
Anna

- Är du naturligtvis så smal eller har du/har du någonsin haft problem som ätstörning?
- Lyssnar du på finsk musik? Har du några favoritartister?

Linda

Vilken var den absolut bästa romanen du läste 2018? (Du får bara välja en!) Jag är på jakt efter lästips. :)

Sofia

- Hur väljer du ut vilken bok du ska läsa till näst? Någon speciell person/något konto som bjuder på goda lästips eller?
- Om du bara fick läsa en bok, se en tv-serie, äta en maträtt och dricka en dryck resten av ditt liv: vilka blev det då?

PJ:s byffé - från by till fe

Du trivs bra i Vasa men längtar du tillbaka till Umeå någon gång?
Har du besökt Umeå sedan du flyttade därifrån?
Vad är dina framtidplaner vad gäller jobb och karriär?

Vickkiiii

Vad har du för ovanor?
Vilken är den första sidan du öppnar när du loggar in på nätet?
Hur gammal känner du dig?
Nämn någon du beundrar och varför.
Vad drömmer du om att göra som du inte har gjort än? Varför har du inte gjort det?

ISA

1. har du någon hemlig dröm som du knappt vågar säga högt för den känns "löjlig"?
2. Vad läser du för typ av bloggar? (Gärna tips haha)
3. Vad finns alltid i din kyl?

Elin

Vilket är ditt bästa minne med din vän Elin? ;) hehe

Corinne Grönholm

Åh roligt med frågestund! Här kommer mina frågor:

- Vad är det roligaste / jobbigaste med att blogga?
- Vad ser du mest fram emot i framtiden? :)