Time for vacay

Dagen är äntligen här! Om några timmar sitter vi på tåget som ska ta oss ner till Helsingfors flygplats. Snart befinner vi oss i London. Det kändes väldigt konstigt att vakna upp i en tyst lägenhet, ingen som spinner bredvid en eller som biter en i ansiktet. Haha, trodde aldrig att jag skulle sakna det. Men det var skönt att sova igenom en hel natt, det har inte hänt sedan jag skaffade katt. 
 
Tydligen så hade Aurora varit extra gnällig i bilen påväg till mina föräldrar. Hon hade lyckats rymma från sin bur också, hur galet. Men hon lugnade ner sig efter en timme. Så nu är hon hos mina föräldrar, hon ska få spendera en hel vecka tillsammans med Alfons, föräldrarnas hund. Det ska bli spännande att se hur de fungerar tillsammans. 
 
 
Det kommer att dyka upp ett par inlägg här medan jag är borta, men inga reseinlägg än. Om ni vill se vad som händer på vår resa kan ni alltid följa mig på min instagram @feliciasmode. Där kommer det ske uppdateringar men bloggen får vänta tills jag är tillbaka på finsk mark. Ett tips för er som vill veta vad vi äter under resan så kan ni kika på @feliciasfood där jag delar med mig av alla godsaker vi får ta del av! 
 
London - aurora
1
Ida Hedlund

Shit vad mysigt med London! Ska också utomlands snart och kunde inte längta mer!

Svar: ååh lite avundsjuk, vill gärna resa mera nuuu! :)
Hemma Hos Felicia