In Chinatown

Under vår Londonresa hann vi med ett besök till Chinatown. Det var så häftigt att se alla mysiga gator, trånga affärer och alla restauranger som fanns där. Ja, jag vet inte riktigt hur många restauranger det fanns där, men du skulle nog garanterat hitta något som faller dig i smaken. Vi hade dock spanat in en efterrätt som vi ville testa på i Chinatown. Om ni scrollar lite ner sen så får ni ta del av delikatessen vi unnade oss. Och wow säger jag bara, det var ett riktigt bra val.
 
Här kommer lite bilder från Chinatown: 
 
 
Den kända porten in till Chinatown, ett självklart måste att fota den! Den var så mäktig!
 
 
Sen så blev det lite självporträtt också. Och bilden här ovan på mig och Elin är en av mina favoriter. Man ser verkligen hur glada vi är, hur gött vi har det! Vi levde livet där borta! 
 
 
Anna-Sara fotade dessa otroligt grymma bilderna! 
 
 
Och till efterrätten. Anna-Sara hade hittat ett ställe i Chinatown som gör bubblewrap waffles och helt enkelt ett måste att testa! Stället heter inget mindre än Bubblewrap. Jag valde en oreo crunch med jordgubbsglass och oreos. Helt magiskt! Vi rekommenderar detta ställe! Du får inte lämna Chinatown utan att ha testat bubblewrap waffles! 
 
London - bubblewrap waffles - chinatown - oreo crunch - outfit
1
Elin

MMM, säger jag bara!