FRIDAY VIBE

Hallå på er! Glad fredag! Helgen har äntligen anlänt. För mig är det massa jobb på schemat, varvat med mys i soffan och god mat. Precis som jag vill ha det. Här i veckan påbörjade jag serien The Society på Netflix och jag måste nästan se den klart nu i helgen, det börjar bli spännande. 
 
Vad har ni för planer för helgen? 
 
I dagens inlägg tänkte jag också dela med mig av en outfit från vår Umeå resa. En skön klänning som jag fått av mamma. Jag gillar den fina rosa färgen, inte för skrikig. Passar mig perfekt. 
 
 
Klänning_Lindex
Jacka_H&M
Väska_New Yorker
Skor_Nike
 
 
Hoppas ni får en fin fredag! Ha det gött! 
Dagens outfit - Umeå - lindex
2
Sarah

Så roligt med outfitbilder :)

ajlimullersandvik.blogg.se

den är sååååå schnykk!!!! och klär dig väldugt väl :)

Svar: men tack finis! :D
Hemma Hos Felicia