A sunny friday

En outfit från förra veckan. En dag när solen var framme för en gångs skull. Det här är en outfit som beskriver mig rätt bra. Jag föredrar att gå runt i bekväma outfit och plagg som är rätt basic. Dagen till ära var jag klädd i mina favoritjeans, jag har använt dessa i flera år nu, samt en skön tröja jag fyndat second hand. Kan inte bli bättre. Och den nya favvojackan på det och det blev en succé! 
 
Jag har slutat att övertänka mina outfits, oftast så tar jag på mig plagg som känns rätt för stunden. Det är ett plus om de råkar matcha och passa ihop med varandra haha. 
 
 
Jacka_New Yorker
Tröja och Väska_Second hand
Jeans_Bikbok
Skor_asos
 
 
Hoppas ni får en superbra tisdag! ♥
 
Dagens outfit - new yorker - second hand
1
ajlimullersandvik.blogg.se

Idag rensade jag i garderoben och jag försökte verkligen att tänka vad jag gillade och vad jag hade bara för att jag övertänkt mina outfits. Visare sig att jag gillar svarta snortighta byxor, blå mom jeans, randiga t-shirts och svarta klänningar med färgglada tröjor till. Jag har sparat en hel del annat grejs, men bara sparat som i "lagt i en plastback"...

Svar: Wow spännande!! Jag skulle också behöva en garderobrensning haha
Hemma Hos Felicia