-

 
Haha! Nu tänkte jag köra på en såkallad frågestund som helt klart är obligatoriskt för en blogg. Har inte kört en sedan jag började blogga för 2 år sedan så kanske dags nu. Om du har en fråga så skriv den i kommentarerna så besvarar jag den i ett annat inlägg. Ingen fråga är dum så fråga på
12
Anonym

Ciao XD
Katt eller Hund?
Käli Anka eller feelis?
3?

Victoria

varför är din syster så himla snygg?
varför är din syster bäst i världen?
vad är bäst med din syster?
vad tror du din syster tycker mest om med dej ?
<3

anonymous

Är du från sverige? bott där?
favorit blogg? ge tips på bra bloggar!
läser du kissies/kenzas blogg?
vad ska du göra efter gymnasiet?
är du bra i skolan?
är du ute på helger, super och så?
hur skulle du beskriva din stil?
:)

Jonathan

Heejj, tycker du om köttbullar?
Vem är chernobyl?
Vem är jag?
Netti eller melody?
Chanel eller dolce & gabbana?

Någon från optima

Schysta rattar!

beijar

hej, vill du ta en kaffe med mig?

Jonatan

Vill du ta ett åk med mig, if you know what i mean ;)

Anonym

Jag kommer till ditt på en kaffe imorron :)

beijar

men hej, ska vi ta en kaffe nån dag?

anonym

Hur många par skor har du?
Hur mycket pengar lägger du på kläder i månaden?
hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10?
hur många läsare har du om dagen?
kan du göra ett videoinlägg nångång?
Har du bra självförtroende?
Beskriv dej själv med 3 ord.

Henrika

Vad är din naturliga hårfärg?
Vad är ditt drömresemål?
Vilket är favoritklädesplagg?
Vilken är din favoritfärg?
Beskriv dig själv med tre ord?
Gillar du pälsklädesplagg?
Ifall du vore en pojke en dag, vad är det först

:)

Om du är kristen så hur ser du på sex före äktenskap?

Sku du hellre slåss mot 100 hästar små som ankor, eller en anka stor som en häst?

Vejt du va du ska skriv i studenten, eller har du kanski börjat redan?