You can make it!

 
God eftermiddag! Riktigt skönt att börja dagen med en morgonpromenad. Ännu bättre när man får ha på sig ett par färgglada tights också! Försöker smått komma tillbaka efter min förkylning och min ögoninflammation. Hade inte rört på mig på tre dagar. Mina ben hade helt glömt bort hur man tar sig framåt. Men känns skönt att vara igång igen. ♥
träning
11
aina [fotoblogg]

Snygga tights! :)

Selina

Snyggt!

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.

Grymma tights! Vart är de köpt? :-)

LYFTMER

Skönt att du har börjat komma igång igen! :D det är ju så tråkigt att va förskyld :/

linah

fina bilder:D

Lou

Jäklar vilka coola springbyxor!

Svar: jaa visst är de! Bara älskar mönstret! :)
Felicias mode

ida foto. ♛

så coola tights!!

Svar: jaa visst är de! :)
Felicias mode

ninnie

Snygga byxor!
Lust att delta i min veckans blogg tävling? Klick då dig in på min blogg!

leonor broberg

snygga!

Svar: jaa visst är de! :)
Felicias mode

KassandraPalma

Snygga tights!! Riktigt häftiga

Svar: tackk, ja visst är de!! :D
Felicias mode

kaffehörnan

Verkligen snygga