Nyheter hos SIA

Detta år kommer SIA Glass att släppa åtta härliga nya smaker, och jag är så taggad. Det känns som en evighet sedan SIA kom ut med någon riktigt god smak som jag velat testa och nu känner jag att detta år kommer bli ett riktigt bra glassår. 
 
Här är SIA:s nya kulglassmaker: 
 
Jag är verkligen sugen på att testa popcorns- och kaffeglassen. Som jag väntat på att SIA ska släppa en kaffeglass. De kommer också ut med några riktigt konstiga kompinationer som ingefära med kanel- och rabarbersylt och rödbeta, timjan och svartpeppar. Något man måste smaka på i sommar! 
SIA glass - blåbär och vanilj - gelegodis - ingefära - nyheter - popcorn - rödbeta
7
Ida

Spännande med lite annorlunda smaker :-)

Elin - Fotograf

Åh! Glass är ju det bästa som finns :)

Christina

Jag älskar ingefära, så hoppas den glassorten är god. :)

Marlene S.R

åh spännande!

Lili

Kaffesmak, jaa! Jag älskar allt med kaffe. Helt fantastiskt att de släpper denna smak ju! Rödbetsglassen låter mindre lockande dock, hehe...

Svar: ja, ser verkligen framemot den!!! :D
Felicias mode

Camilla

Helt klart annorlunda smaker! Men vet du om man kommer kunna köpa dessa själv i butik, eller kommer man kunna välja dem när man köper kulglass nånstans? Vet att de tidigare släppt smaker som inte säljs i butik.

SIA Glass

Hej Camilla, Dessa glassmaker är endast för glassbarer och caféer. Under kommande veckor lanserar vi även butiksnyheter, men då i andra smaker:) Håll utkik på våra sociala mediekanaler!