So much life in one little world

God kväll på er! Helgen börjar lida mot sitt slut och snart måste jag börja ta itu med tentaplugget på allvar (idag har jag smygstartat lite). Söndagen har visat upp sin bästa sida med strålande sol och 6+ grader. Jag har försökt maxa dagen, tvättat massa kläder, promenerat i solskenet, fyndat second hand och fikat. 
 
 
Snacka om bra väder. Jag vaknade inte på den bästa sidan men efter några minuter i detta väder fick jag ny energi och positiva tankar. Dessutom råkade jag stiga upp klockan 7 (!!) eftersom jag helt glömt bort att vi ändrade klockan inatt och klockan på min mikro stod på klockan 8... En liten tabbe. 
 
 
Jag cyklade in till stan för en sen lunch inne på Waynes, en ceasar sallad blev det. Dock var jag lite besviken på den, kändes lite smaklös. Men satt iallfall och pluggade i någon timme eller tills det blev mörkt. Nu blir det ju mörkt redan vid halv 5. Och temperaturen var nere på 2+grader, då tyckte jag nog att det var dags att ta mitt pick och pack och lämna upphandlingar och egenkontroller. 
 
 
Nu har jag precis gjort iordning en kopp pepparkakste (halloween är över och jag börjar förbereda mig för julen). Jag har också bäddat nya lakan i sängen, ska snart hoppa i duschen och avsluta dagen med en sista halloweenfilm! 
 
Hoppas ni haft en superbra Halloween-helg, imorgon ska vi försöka inleda veckan med positiva tankar och massa pepp! Ha det bra! ♥
Umeå - Wayne's Coffee - mon amie - studieliv - söndagsmorgon
3
Amanda Jona [SPONTAN]

Underbara bilder! Lycka till med tentaplugget :)

Svar: tack så mkt!! Den kan behövas! Kram!! :)
Felicias mode

eva linah

du har jättefina bilder!

Jarina

Åh vilka fina koppar! :) Och pepparkakste??? Det måste jag köpa!