en grå lördag

God morgon alla fina! Ännu en dag när man vaknar upp till ett mulet Umeå... Nu måste man verkligen försöka hitta de små ljusglimtarna i vardagen. Jag började dagen med att göra en grön smoothie och kicka igång hela systemet (ja, jag har äntligen köpt en blender). Medan jag njöt av min smoothie läste jag några kapitel i min bok, en mysig start på dagen minsann. 
 
 
08:30 i morse, smoothien klar och jag är djupt inne i min bok.
 
 
En timme senare begav jag mig ut på en morgonpromenad, jag känner mig lätt instängd i min lägenhet ibland och måset komma ut för att få frisk luft så det blev en promenad längs Nydala. Dimman låg tät längs sjön, väldigt senhöst-känsla. 
 
 
Sedan var det dags för frukost nummer 2. Gröt med jordnötssmör, äpple och lingon medan jag tittade på några youtube-klipp. 
 
Som det ser ut nu så lär det bli en lugn och rätt händelselös lördag, ska passa på att läsa en massa och har även planerat att göra en extra lyxig middag senare ikväll. Som sagt, det är de där små ljusglimtarna som man ska försöka hitta, helt enkelt göra saker man mår bra av. 
 
Önskar er en riktigt fin lördag! Ta hand om er! ♥
frukost - god morgon - gröt - hälsa - lingon - lördagsmys - morgon - nydala - nydalasjön - psykisk hälsa - smoothie
1
emma - mode- mamma

god morgon

ha en underbar lördag

kramis