Foodstagram

Hörni! En liten påminnelse till er! Ni har väl inte missat att jag startat ett instagram-konto för mina matbilder. Om ni har det får ni nog skämmas lite. Det är där jag delar med mig av lite tips på goda luncher, provar på nya produkter och mina urläckra frukostar. 
 
 
Bland annat detta kan ni hitta där, en god kikärtspasta med en krämig sås gjord på Oatlys imat, aubergine, champinjoner och tomater. I mitten ser ni en god havregrynsgröt med asgod topping och sedan en perfekt frukostbild som gör att det bara vattnas i munnen. 
 
 
Jag har även testat på nya vegetariska produkter från Felix, ja ni kan ju klicka er in för att ta reda på vad jag tyckte om dem. I mitten ser ni en sallad med ett litet hopplocka av vad jag hittade i köket. Det är kyl och skåprens som gäller just nu och man måste vara lite kreativ. Och har även testat W.K Kelloggs nya müsli. ASGOD om ni frågar mig. 
 
Följ @feliciasfood för fler tips på goda middagar, läckra luncher och enastående frukostar! 
Oatly - W.K Kellogg - feliciasfood - frukost - instagram - kikärtspasta - lunch - middag - morotsbullar