Serier för en tråkig söndag

Hej på er! Idag är det söndag, dagen då det är 100% okej att se serier hela dagen. Dock är ju vädret super just nu, så nu vill man ju inget annat än att spendera all tid ute under solens värmande strålar. Men ändå så tänkte jag tipsa er om tre grymma serier som jag älskat under de senaste veckorna. Jag har blivit värsta serie-tittaren just nu! Här kommer tre bra serie-tips för din söndagkväll:
 
 
1. Divorce
 
Efter Sex and the City har Sarah Jessica Parker varit en stor favorit, jag har praktiskt taget älskat allt hon gjort. Divorce var inget undantag. Serien handlar om ett par som under en fest hos en vän bestämmer sig för att separera. Under seriens gång får man följa med hur de hanterar denna separation med barn,hus och nya partners. Underhållande och perfekt för en tråkig och mysig kväll. Serien kan du hitta på HBO
 
2. Absentia
 
Serien jag ser just nu, det var lite av en slump att jag började kolla denna serie. Jag hade precis sett sista avsnittet av Divorce och ville kolla en ny serie men orkade inte riktigt skrolla igenom utbudet. Denna serie dök upp och jag satte igång första avsnittet. Herrejösses så spännande det är. Absentia är en miniserie som handlar om att en FBI-agent blir kidnappad och är försvunnen i sex år. Alla tror att hon är död men helt plötsligt så får maken ett samtal att hon är vid liv och han har x-antal minuter att hitta henne. Men nu börjar de stora frågorna dyka upp. Vem kidnappade henne och vad hände egentligen under de sex åren hon var borta? Denna serie kan ni hitta på Viaplay, ni måste se denna serie om ni är ute efter lite spänning. 
 
3. LOVE 
 
En serie för dig som vill sträckkolla avsnitt efter avsnitt. Du kanske är bakis och vill ha något på i bakgrunden när du långsamt försöker återhämta dig efter den vilda utekvällen. Love handlar om två personer, Gus och Mickey som tidigare varit i en relation, separerat och helt plötsligt stöter på varandra i en mataffär där de blir vänner. Jag har flera gånger skrattat åt denna serie, vilket alltid gör mig på bra humör. Serien kan ni hitta på Netflix
absentia - divorce - hbo nordic - netflix - sarah jessica parker - tv-serie - viaplay
2
Danielas

men ååååh vilka bra tips, vill se alla, ju!!

Svar: åh tack! Hoppas du hittade nån ny serie att se :D
Hemma Hos Felicia

Christer Holm

Love är en serie jag själv tittar på:)
Vi har snöat in på att titta på Castle , den tycker jag själv är grym.. kommer bli mycket nedstämd när vi sett klara alla säsonger.. :/

Svar: åh, Castle låter spännande!! :)
Hemma Hos Felicia