250818

 
outfit från Mariehamn:
stickad topp_H&M
jeans_Noisy May
Skor_Nike
 
Hallå på er! Hur har ni det? Jag börjar så där smått komma in i rutinerna på jobbet och trivs som fisken i vattnet. Jag tror nog att jag har de goaste kollegorna. Jag tror vi kommer bli ett härligt team framöver. Vi har haft rätt mycket folk nu när det har varit invigning på Friends & Brgs i helgen och det är kul att se att folk vill komma och äta våra goa hamburgare. Det har varit långa dagar men så kul att få jobba. Det är dethär jag brinner för, galet nog. Även nästa vecka kommer att bli tuff, med 44 jobbtimmar. 
 
Jag får lite dåligt samvete när jag måste lämna Aurora ensam, men hon har klarat sig så bra hittils och jag är en stolt mamma. Min lilla prinsessa är så duktig. Och jag måste säga att jag hittils trivts riktigt bra här i Vasa. Inte för att jag hunnit göra så mycket annat än att utforska promenadstigar och cyklat till jobbet och tillbaka. Jag jobbar på det. Men snart så flyttar även mina vänner tillbaka till Vasa, vilket ska bli superkul. Jag känner att jag äntligen landat efter 3 år av osäkerhet. 
 
Inredningsmässigt så går det väl sådär. Jag har faktiskt hittat ett bord + stolar som kommer passa bra i köket. Det lär dyka upp någongång nästa vecka. Varför finns det aldrig i lager när man vill köpa? Har ni någon gång köpt något från Sotka/Jysk och lyckats komma hem med det samma dag? Tror det aldrig hänt mig. Men jag är på span efter en riktigt fin soffa så får se vad det blir. Just nu är mitt vardagsrum mer ett förvaringsrum, men snart så ska det invigas. ♥
 
Mariehamn - influencertakeoveråland - outfit - Åland
2
ISA

Alltså vaaarje gång jag ser bilder på dig så slås jag av hur himla fin du är! Ser sådär fräsch ut med det glowet man önskar man hade, haha! Kul att vi båda är i inredningsträsket nu, ser SÅ mycket inspiration överallt! Gah, måste hitta min stil känner jag! Kram <3

Svar: men fina Isa, så rörd jag blir!! <3 Jag känner också att jag måste hitta min stil ELLER helt enkelt anlita nån som kan inreda hahah :D
Hemma Hos Felicia

Christina

Jag brukar ofta kolla Jysks lagersaldo innan jag åker dit. Om det står att de bara har 1 i lager av produkten jag ska ha så vet jag att det är visningsprodukten. Har nämligen hänt mig ett antal gånger. Men ja, inredning.. skulle så gärna göra om här hemma nu, sånt sug!