ARRIVING TO ÅLAND ISLANDS

Fredagen den 3:e augusti, sju peppade tjejer samlades på Silja Lines terminal för att hoppa på båten till magiska Åland. Alla var så taggade inför resan och jag som har hört så mycket bra om Åland kunde knappt vänta innan vi var iland. Vi var fem stycken bloggare och två instagrammare som deltog i Influencerresan.
 
 
Fina Sandra!
 
 
Vi började dagen med frukostbuffé, det fanns ett riktigt stort utbud och vi satt en bra stund och bara snackade, lärde känna varandra och helt enkelt njuta av den stora bufféen. 
 
 
Min reseoutfit, en enkelt klänning från Bikbok och väska från Lindex.
 
 
Vi tog ett par bilder på båten, här ser ni Sandra in action. 
 
 
Silje hade på sig en riktigt fin blå klänning!! 
 
 
Vi hoppade på citytåget Röde Orm som skulle ta oss till hotellet, ett riktigt bra sätt att få en liten sightseeing på köpet. Vi hann se en liten del av stan innan vi var framme. 
 
 
Vi bodde på hotell Arkipelag, ett hotell nära havet med en riktigt härlig utsikt. Vi fick också en liten prosecco och lite färsk frukt för att skåla för en superbra start på vår resa. 
 
 
 
Hotellrummet var riktigt hemtrevligt. Vi har knappt hunnit spendera någon tid alls där, vi har haft program hela dagarna.
 
Det har varit så himla roligt att få spendera tid tillsammans med likasinnade. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, om sociala medier och hur man ska jobba med dem. Jag blir alltid så inspierad och peppad efter sådana här resor och jag inser att det är dethär jag vill göra. Jag älskar att fotografera och jag uttrycker mig gärna i bild och text. Det kommer att komma upp flera inlägg från resan och glöm inte att spana in hastaggen #influencertakeoveråland på instagram och självklart alla grymma tjejer som var med på resan! 
 
Sandra (sandraemilia.com) Julia (juliaholmqvist.com), Sandra (stylebyshya.com), Michaela Finne (michaelafinne), Isabel Widjeskog (isabelwidjeskog) och Silje Werner (nouw.com/siljewerner)
Röde Orm - Silja Galaxy - Silja line - bikbok - citytåg - frukostbuffée - hotell Arkipelag - influencerresa - prosecco - Åland
5
Amanda

Åh det låter helt undebart med en influencerresa till Åland, önskar att jag också hade varit med! :D

Svar: ååh ja! vi hoppas på flera resor i framtiden! 😍
Hemma Hos Felicia

Angelica Wåhlin

Vad häftigt & härligt med en influencerresa! :D

Svar: verkligen!! superroligt!! 👌
Hemma Hos Felicia

Mösstanten

Måste vara bra att träffa andra influencers, lite snack kolleger emellan. Ser fram emot fler bilder från Åland.

Svar: ja, man blev såå inspirerad och kom hem ned mkt kunskap i bagaget!! 😊
Hemma Hos Felicia

Sandra

Så fina bilder! Glad att ha träffat dej! :) ♥

Svar: tack Sandra 💕 så glad över att få ha lärt känna dig!!
Hemma Hos Felicia

Nina

Vilken härlig resa ni haft :) Sen undrar jag om resan var sponsrad eller ej? Hittar ingen info endast att microinfluenser åkte på resa. Ha en bra dag :)

Svar: En del av resan var sponsrat men vi fick betala en liten del! 😊
Hemma Hos Felicia