AVOKADOPASTA

It's dinner time. Är du trött på dendär gamla vanliga pastasåsen som är gjord på tomatkross och köttfärs eller den där krämiga varianten som smakar lika tråkig varje gång. Idag vill jag tipsa er om ett enkelt sätt att piffa upp den vanliga pastarätten. En pasta "sås" som innehåller bra fetter för dig och din kropp. Så bra!
 
Så, låt mig presentera en avokadopasta som jag gjorde igår. Jag var sugen på att göra en "sås" på avokado och körde bara på helt enkelt. Den blev riktigt god och krämig! 
 
 
Det jag använde till min avokado "sås" var:
 
½ avokado
tre stycken körsbärstomater
½ dl hackad rödlök
 
+ lite smulad fetaost och hackad spenat på toppen! 
 
En mycket simpel pastarätt. Du blandar ihop avokadon, körsbärstomaterna och rödlöken i en skål och rör om. Du får krydda efter eget begär. Var kreativ och testa dig fram! Sedan rör du ihop med pastan och tillsätter lite fetaost och hackad spenat on top! Et voila! Din middag är klar! ♥
 
Smaklig måltid! ♥
avocado - avokadopasta - fetaost - middagstips - pasta
1
Tess

Det ser verkligen supergott ut! :D