MEET AURORA

SÖTVARNING! Kom ihåg att jag varnade er, det här är det sötaste jag sett. Som jag berättade tidigare i detta inlägg så har jag bestämt mig för att skaffa en ny familjemedlem. En liten söt kisse ska få flytta hem till mig nu i höst. Min systers katt Skrållan har fått 4 små, gulliga kattungar som jag hälsade på i måndags. Och det kändes som att dendär pusselbiten som saknats hos mig äntligen föll på plats. 
 
 
Fyra små busiga katter som älskar att utforska!
 
 
Det var inte enkelt för mig att välja vilken jag ville skulle flytta hem till mig, om jag kunde skulle jag ta hem allihopa. Men efter ett tag så var det en av dem som fick mitt hjärta att smälta. Så säg hej till Aurora. Min nya familjemedlem! ♥
 
 
Vår första bild tillsammans. Ni ser ju att hon är så fotogenisk, precis som sin mamma! 
 
 
Det var en självklarhet att min katt skulle ha ett disney-inspirerat namn. Det kändes så rätt. Disney har varit en stor del av mitt liv och självklart så skulle min katt få ta del av det. Jag hade gjort en lista på massa namn som jag tyckte var fina och som skulle kunna passa en katt. Med hjälp av min syster kom vi fram till Aurora, min lilla Sleeping Beauty. 
 
Så om ett par veckor så får hon äntligen flytta hem till mig! Jag räknar redan ner dagarna! ♥
aurora - disney - kattungar
20
Mösstanten

Gulligare får man leta länge efter!

Nilla

Åh, vad fina katter :)

sofia

Men asså åh så sött! kattungar är bland det sötaste som finns :)

Kamilla

Det finns inget sötare än småkattungar. JAg vill ha dem alla.

Så avis på dig kan jag lova.

Viktor

Vilka gulliga små katter ju! :) Jättefina!

Frida

Men åh, så himla söta! Älskar katter, grattis till nya familjemedlemmen! <3

Sofie

Så söta :) Men jag är mer en hund människa ;)

Jennifer

Men åh va söta!!!😍

Lillan Kind

Meeen så söta😍😍😍 Jag hade smussla hem allihopa!!😁

Tess

Men gud va söta! 😍

Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma

Men herregud så söta!!

Emma Engström

Näee jag smälter!! <3

Sandra Rosén Dahlgren

Så galet gulligt med kattungar! Grattis till ny familjemedlem! Fint namn också :)!

Jennie

Så bra inlägg och såå söta 😍

Angelica Wåhlin

Men jag grååååter så söt!

Marie

Ohh så sött =D

Yasmine

Receptet på dadelsmetssmulorna du frågade om kommer här:
15 dadlar.
3 msk kokosolja.
3 msk kakao.
Ett kryddmått kanel.
En nypa malen kardemumma.
3-5 dl havregryn som mixas till mjöl (mängden beror på hur dadelsött resp. Torrt eller konsistensgivare man vill ha det.

Mixa dadlar och smält kokosolja. Tillsätt kakao och kryddor. Blanda i havrekross. Anpassa konsistensen och sötheten genom att tillsätta kokosolja eller havrekross

Svar: men fina!!! TACK för att du tog reda på det! Du är guld värd <3
Hemma Hos Felicia

Michelle

Så söta 😍

Silje

Men omg så sööööt!!!

Amanda

Åh så himla söta 😍😍