MY NEW APARTMENT

It's moving day! Igår fick jag äntligen nycklarna till min nya lägenhet i Vasa. Jag måste erkänna att just nu så känns det rätt. Så underbart att få börja hösten i en ny stad, med nytt jobb och med nya möjligheter. Och jag är även supernöjd med lägenheten jag lyckats hitta! Den är så ljus och fin, precis i min smak. Här får ni en liten sneak peak på den. Det lär ta ett tag innan det blir någon house tour. Just nu så har jag endast en säng i min ägo, men känner mig supertaggad på att få börja möblera och inreda! ♥
 
 
Ett fint kök är något som var ett av mina krav när jag sökte lägenhet, och ja, ni ser ju kanske varför jag föll för denna lägenhet. Jag kan knappt vänta tills jag får äta frukost här! ♥
 
 
Och golvet är i ett fint trä som gör att alla rum känns stora och ljusa! 
 
 
Första måltiden i lägenheten! Efter allt slit tog jag en vända via affären för att söka efter något ätbart. Eftersom att jag inte hade några kastruller eller stekpannor fick det bli en sallad från Picadeli. En sallad med falafel, hummus, gröna oliver, pico de gallo och feta ost. Så himla gott! ♥
 
Jag har en mycket intressant vecka framför mig, med flytten samt att jag börjar mitt nya jobb! Hoppas att ni får en riktigt härlig helg! ♥
Falafel - hummus - lägenhet - picadeli - vasa
16
Moa

Vad härligt att flytta! :D

Nilla

Så fin lägenhet :)

Svar: tack så mkt!!!
Hemma Hos Felicia

Erika

Åh , va kul med ny lägenhet. Lycka till 😍

Svar: Tack så mycket Erika! Det är superkul!!
Hemma Hos Felicia

Ida

Så fint kök!! Älskar golvet också 😊

Svar: åh tack Ida!! :)
Hemma Hos Felicia

Josefine

Så fina golv! (köket också!) är det hyres eller köpes? Grattis oavsett! :)

Mvh Josefine som också precis flyttat och också bara hade en säng i min ägo

Svar: hihi tack Josefine!! Det är en hyresrätt faktiskt!! :D Nu får jag bara försöka hitta några möbler som jag gillar! ;)
Hemma Hos Felicia

Christa

Ja, vi förstår! Jättefint kök!! :)

/C

http://fondofhome.blogg.se - nyinvigd renoverings-/inredningsblogg

Svar: det är min favoritplats just nu!!
Hemma Hos Felicia

pernillasandstrm.blogg.se

Så otroligt fint. :) Älskar golvet. :) :D

Svar: Åh tack!!! Jag med! Älskar ljusa golv!
Hemma Hos Felicia

Michelle

Så himla fin lya:)

Svar: åh tack Michelle! :)
Hemma Hos Felicia

Ronja Flygare

Så mysigt! Väntar ivrigt på att få se resten av lägenheten :)

Svar: du lär få vänta en liten stund, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :D
Hemma Hos Felicia

Marie

Så fin lgh, vi har också tegelvägg, vi har den i vår hall, det är jättefint

Svar: det är en riktigt fin detalj som jag föll för! :)
Hemma Hos Felicia

Lexochlogan

Så kul med lägenhet, ser fram emot fler bilder.

Svar: Det kommer det garanterat finnas här på bloggen! Just stay tuned! :)
Hemma Hos Felicia

Ida ☯ the sky under the sea

Verkar vara en jättemysig lägenhet, hoppas du kommer trivas!

Svar: det hoppas jag med!! Kram!! :)
Hemma Hos Felicia

Ullie

lycka till i det nya o med nytt jobb o allt spännande kram ullie

Svar: Tack så mycket!!! :D
Hemma Hos Felicia

Danielas Dagbok

grattis till både nya hemmet och nya jobbet! Lägenheten ser superfin ut!

Svar: åh tack Daniela!!! <3
Hemma Hos Felicia

Erika

Jätte fin lägenhet, har själv flyttat och älskar att få inreda, var nånstans ligger din lägenhet ?

Svar: Jag önskar att jag kunde inreda haha! Det är nog min svaghet ;) Min lägenhet ligger rätt så nära Vasa Centrum! :)
Hemma Hos Felicia

tove nm

Sååå fint golv!!

Svar: ja men visst är det!!! :D
Hemma Hos Felicia