PLÅTBRÖD på PUB NISKA

Jag har ännu inte hunnit avsluta vår Ålands vistelse. Jag lovar, snart så har jag visat er det mesta. På lördagkväll nalkades det plåtbröd på Pub Niska. Vi var alla utsvultna efter en lång dag med både yoga och spa hela dagen lång. Pub Niska var beläget väldigt nära vattnet, det var så himla mysigt och man fick en liten fiskestugekänsla på något sätt. 
 
 
Det smakade riktigt bra med ett glas vitt efter en lång dag! 
 
 
Jag och fina Isabel ♥ Ni måste spana in hennes instagram om ni inte gjort det redan!!!!!
 
 
Jag valde plåtbrödet Aina som var ett vegetariskt alternativ, men ugnsrostade grönsaker (zucchini, rödbetor, aubergine och paprika) samt ruccola. Supergod var det, och det var ett tag sedan jag åt pizza så det var extra gott denna lördagskväll! 
 
Vi blev alla mätta och belåtna och vi fortsatte sedan kvällen hotellet där vi drack lite drinkar. Jag var dock inte så taggad på utgång så resten av gänget tog en svängom på hotellets nattklubb. Jag var rätt så trött efter allt program under dagen och valde att prioritera min skönhetssömn! 
 
 
Min outfit under kvällen:
Topp_Gina Tricot
Kjol och klackar_H&M
Stickad kofta_Lindex
Finlandssvenska bloggare - Mariehamn - Michael Björklund - influencerresa - influencertakeoveråland - plåtbröd - pub niska - Åland