Sommarens sista outfit

 
Sommarens sista och kanske finaste outfit. Mina vänner Isa och Tony hade sin förlovningsfest på Aspegrens Trädgård en fin kväll i början av augusti. Det hade börjat bli lite kyligare ute så jag valde att ha på mig denna ursnygga jeanskjol jag fyndat på loppis för 3 €. Det var ett tag sedan jag fyndat något riktigt snyggt, men ibland har man tur. Den sitter perfekt och framhäver mina kurvor precis som jag vill. 
 
Det var en mysig förlovningsfest där det bjöds på skumppa, smörgåstårta, blåbärspaj och en riktigt god marrängkaka med bär. Så himla god den var. ♥ Det är så himla läskigt när man kommer upp i den åldern när vänner skaffar barn, förlovar sig eller köper hus. Och här sitter jag med en ny hyresrätt och pratar med min katt. Snart kommer ålderskrisen, jag lovar! 
aspegrens trädgård - förlovningfest - jeanskjol - loppis - outfit - second hand
4
Michaela

Åh vad fin!

Julia

Jättefina bilder! 😊

Saga

Fina bilder!
Och jo vet känslan då alla jämnåriga och vänner börjar förlova sig eller åtminstone gå in i väldigt seriösa förhållanden. Man är liksom glad för dem såklart, samtidigt som den egna livskris en kickar in. Och här sitter jag och drömmer om en katt som sällskap. Så du ligger ju iallafall steget före med att ha blivit med kissemiss 😀

Julia Holmqvist

Såå snygg outfit!! :)