FOR MY FACE

Jag vet inte när jag bloggat om hudvårdsprodukter senast. Ja, det börjar nog bli ett par år haha. Men häriveckan klickade jag hem lite nya produkter (eftersom jag var i stort behov av en ny dagkräm) och stötte på ett "tag 3 betala för 2" erbjudande på ACO:s produkter på apoteket. Jag har inte testat deras produkter tidigare och tänkte passa på, ett sådant erbjudande får man inte missa. 
 
Så jag klickade hem en face clean lotion, en dagkräm (såklart) och en face scrub. Jag har passat på att testa  dem nu i veckan och jag måste säga att scrubben är grym. Jag känner verkligen att den gör nytta. 
 
 
 
Dagkrämen har också fungerat fint på min hud, mitt ansikte blir lätt torrt under dessa vinterperioder och denna återfuktar riktigt bra! ♥
ACO - apoteket - dagkräm - face clean lotion - hudvårdsprodukter