Felicias vardag - åtta bilder

 
En morgonpromenad. En podd i öronen. En lugn och vacker start på dagen.
 
 
Jag har snöat in mig på sötpotatis den senaste veckan. Men det är så gott. 
 
 
Jag har besökt min kompis Erica på jobbet.  Hon jobbar som simskolelärare och jag passade på att njuta av solen och värmen medan hon jobbade. 
 
 
Jag har gått vandringsleden i Holm tillsammans med ett på vänner. 
 
 
Jag har testat på en nyhet jag hittat på K-supermarket. Bloomy drinks, en kolsyrad dryck med hälsosamma örter, rötter och blommor. Denna hade smak av ingefära och fläder. 
 
 
Jag har druckit islatte inne på Kaffia tillsammans med mamma och mormor samt busat en massa med krabaten till höger. Det är väldigt jobbigt för Alfons nu när det är så varmt ute så han är väldigt trött och hängig i sommarvärmen! 
Hunger-historien om (min) kropp - Kaffia - Roxane Gay - Shih Tzu - bloomy drinks - fagernäs - islatte - lunch - morgonpromenad - sötpotatis - vandringsled
1
Anonym

Fin blogg du har verkligen :)

Svar: ååh tack fina du! :)
Hemma Hos Felicia