Kokkola Street food Fiesta

Förra måndagen besökte jag, syster och mamma Kokkola Street food Fiesta som ägde rum på torget. Jag ville spana runt efter nya intressanta maträtter och andra spännande produkter men måste säga att jag blev rätt så besviken på utbudet. Det var dyrt och utbudet var begränsat. Speciellt på vegetariska rätter. Så vi beslöt oss för att käka lunch inne på Kulma där det bjöds på lax, ugnsbakade rotsaker och läckra sallader. 
 
 
Syster hade på sig en ny klänning från Fashion Nova, var supersnygg på henne!! ♥
 
 
Jag och mamma alltid lika glada! Det var en varm eftermiddag så vi passade på att sitta utomhus och njuta av värmen! 
 
 
Jag var klädd i en av mina favoritkjolar jag fyndat second hand och en topp från Bikbok. Och självklart bekväma skor från Nike
 
Fashion nova - KULMA - Street food fiesta - bikbok - kokkola - lunch - nike - second hand