En efterlängtad sommar

Hej på er! Hur är det med er idag? Jag känner att värmen är påväg tillbakak. Häromdagen kunde jag sitta ute på bryggan sent om kvällen utan att frysa. Det är verkligen skönt att vara tillbaka på hemmaplan. Jag inser nu hur mycket jag saknat både familj, släkt och vänner och hur underbart det är att få spendera en hel eftermiddag tillsammans och bara snacka. Eftersom att jag inte kommer att lämna Finland på ett bra tag kan jag äntligen slappna av och ta dagen som den kommer. Man behöver inte planera så mycket. 
 
Just nu upplever jag att det kan bli en bra sommar! Det behöver jag verkligen. 
 
 
Jag jobbade förra sommaren på ICA på teg i Umeå, cyklade 10km varje dag och var helt enkelt rätt så utmattad efter en jobbvecka med tidiga morgnar och sena kvällar. Lägg sedan till att jag var rätt så ensam och  inte riktigt hade hittat mig själv och vem jag är vilket bara slutade i kaos. Nu är det så skönt att jag kan se tillbaka på det och inse hur mycket jag har förändrats på ett år. Jag har äntligen hittat en balans ♥
 
 
Och villan är fortfarande mitt smultronställe!! 
 
 
Speciellt när solnedgången är såhär vacker!! Förra fredagen var det spegelblankt ute på vattnet och solnedgången reflekterades så vackert på sjön. Jag kunde inte låta bli att fotografera den. Jag lovar att jag har hundratals bilder på solnedgångar men alla är unika! ♥
psykisk hälsa - solnedgång - sommarlov - sommarstuga - villaliv
1
Amanda Parkkinen

Åh vilken vacker solnedgång! Jag håller verkligen med dig man kan fota hundratals solnedgångar och alla är ändå unika :)