I'M HOME

It's good to be home! Det blev en intensiv resedag igår, hoppade på bussen i Sollefteå 12.25 för att sedan byta till tåg i Kramfors 13.24. Tåget tog mig till Umeå där jag sedan hoppade på bussen 16.38 för att sitta på båten i 4½ timme. Dagen gick ändå relativt snabbt och resan var lätt och smidig. När jag äntligen satt mig på båten fick jag pusta ut och ta det lugnt i någon timme. Pappa väntade på mig i hamnen och en 1½ timmes bilfärd hem var framför oss. 
 
Idag har jag njutit av en ledig dag tillsammans med mamma och pappa, vi har gjort lite ärenden på stan, käkat middag på villan och snackat en massa. Självklart så har jag mycket att dela med mig av från min praktik och samtalsämnena tar aldrig slut. Men nu är jag helt utmattad efter en rolig fredag med endast tre timmars sömn, så nu är det bäst att ladda batterierna för morgondagen när syster ska firas. Hon får sin studentexamen i helgen!!! Är så stolt över henne och självklart så ska hon firas! 
 
 
Jag har gått omkring i mysig outfit idag, ett par lösa byxor från Bikbok, en topp från Lager157 och jeansjacka från Lindex 
 
Men det är skönt att vara hemma! Lite hemlängtan hade jag nog de sista dagarna! 
larsmo
1
emma

vilka häftiga brallor!