The blue dress

 
Jag älskar att få klä upp mig, att få gå omkring i en liten finare klänning. Synd att det är så sällan man är uppklädd. Men i lördags hade jag äntligen en anledning att ta på mig den finare blåsan. Denna dammade jag av, den har varit med mig flera år och är en perfekt och stilren klänning för finare tillfällen! Jag tror jag hittade den inne på H&M för x antal år sedan! 
Dagens outfit - jakobstads gymnasium - studentexamen
5
ISA

Hörruuuu babe! Så mycket jag gillar med den där: färgen, längden och att det är lite transparant-fladder sådär, haha! Superfin och du med <3

Danielas Dagbok

men åååh vilken fin klänning!!

- E

Visst är det roligt att få klä upp sig 😍 Det är det jag gillar mest med fotograferingar och inspelningar; Jag får klä upp mig själv eller andra📷 Du är jättefin 💙

Amanda

Så vacker! Jättefin klänning <3

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fin du är!

Svar: tack fina Cornelia!! <3
Hemma Hos Felicia