a sparkling evening

Det är nästan så att jag vill låta bilderna tala för sig själv. Det var en vacker och varm vardagskväll. Jag var tacksam och så glad att äntligen få njuta av lite värme. Jag tog med mig kameran ut för att fånga känslan. Ja tror jag lyckades. 
 
 
Det är grönt nu, kullarna påminner mig lite om Teletubbieland.
 
 
En liten påminnelse i Örtagården. 
 
 
Det finns vackra blommor på bakgården, det ger lite färg och positivitet i vardagen. Speciellt för flera gäster som är väldigt nere så är det bra och underbart att miljön här på Österåsen är så vacker! 
 
 
Och så två bilder på mig. Lite motljus, ett leende och ni kanske kan se gnistan i ögonen. Jag känner hur jag vaknar ur mitt ide och är mer positiv för varje dag som går. ♥
fotografering - sollefteå - Österåsens hälsohem
2
enna

Så vackra bilder! <3

Svar: tack finis!!
Hemma Hos Felicia

sarah

fina bilder

Svar: åh tack fina du!
Hemma Hos Felicia