MY RED COAT

Jag tror att min nya favoritfärg denna höst är vinrött. Jag har fyndat både jackan och mössan second hand och jag lever bokstavligen i dem. Och det behövs nog lite färg i vardagen nu när det börjar bli grått, vått och mörkt ute. Alltså det är ju redan mörkt klockan 17 nu. Helt galet. Man är heller inte van med kylan, häromdagen var det minus 5 grader ute och jag trodde att jag inte skulle kunna ta mig till jobbet haha. 
 
Det har varit skönt med två lediga dagar. Dock har jag hunnit ha 2/3 jobbmöten denna vecka och idag får jag bocka av det sista. Så helt ledig från jobbet har jag inte varit. Nu har jag en jobbhelg framför mig, så himla roligt. Jag trivs super på jobbet och är allid lika glad att få hänga med kollegorna! ♥
 
 
Basker och jacka_Second Hand
Klänning_H&M
Skor_Dr Martens
Halsduk_Rut & Circle
 
 
Jag vill önska er ett superbra veckoslut och om ni har en ledig helg, njut lite extra, bädda ner er i soffan och sträckkolla Harry Potter filmer! Det är just du värd efter denna vecka! ♥
Dagens outfit - Rut & Circle - basker - second hand
6
Tess

Wow, vilken härlig outfit! Den röda färgen klär dig verkligen :)

Amanda

Så vacker!

Lilly

Så fin kappa 🌹

Britt-Marie

Du har allt girl, power alltså

Ida-Marie Jungell

Verkligen fin, och så mysigt med rött på hösten :D

Svar: åh tack Ida!!!
Hemma Hos Felicia

Danielas Dagbok

passar dig så bra!!