2 second hand fynd

På senaste har jag strosat runt på loppisar på jakt efter fynd inför hösten. Jag gillat att fynda stickade plagg, och ofta kan man hitta dem för en billig peng. Jag måste säga att jag har haft turen på min sida den senaste veckan. Jag har sammanlagt fyndat fyndat 7 plagg och inget har kostat mig mer än 3 € st. Jag är riktigt nöjd över vad jag lyckats hitta. 
 
Och här är två stycken utav dem. Jag var inne på Röda korset i torsdags och kom hem med dessa plagg: 
 
 
En mysig stickad tröja som bara skriker vinter. Den blev min för 3€.
 
 
Denna stickade tröja är så himla fin, kommer använda den flitigt nu i höst. Dock är jag lite rädd för att tvätta den, så får se hur det går. Den kostade mig 2,80€.
 
Så ett tips är att ta en vända via Röda korset loppiset här i Vasa, superbilliga kläder i väldigt bra skick. Jag skulle ha kunnat gå hem med så mycket mer men fick begränsa mig lite hahah!
Vaasa - röda korset - second hand - stickat
7
iseedee

Vad fina!! Den andra är speciellt vacker! Riktigt stilig. De Second Hand butiker som jag brukar gå till har inte så bra utbud av kläder.

Svar: tack, ibland så har man tur!
Hemma Hos Felicia

sofia

Wow vad snygga! Det är så underbart att gå på second hand :)

Svar: Tack så mycket!!!
Hemma Hos Felicia

Denevigaresenären

Älskar loppisar! Tröjorna är supersnygga!

Svar: tack fina du!
Hemma Hos Felicia

Alexandra

Fina ! :)

Svar: Tack!
Hemma Hos Felicia

Viktor

Men vilka snygga!! Superhärliga plagg! :D

Marias Memoarer

Jättefina fynd! Ska försöka hålla den loppisen i minnet när jag ska till stan näst :)

Svar: det ska du verkligen, man kan fynda riktigt bra möbler också om man har tur! :)
Hemma Hos Felicia

Nilla

Såå fina tröjor du fyndat. Det är såå kul att handla på Secondhand :9

Svar: Åh tack fina du!
Hemma Hos Felicia