A MAGICAL MORNING

 
En solig och vacker höstdag. De här bilderna är tagna i början av Oktober månad, det har tagit mig ett bra tag att publicera dem. Men bättre sent än aldrig. Det var en tidig söndagsmorgon, jag vaknade upp och såg att det här är en perfekt dag att fota på, vi kan inte gå miste om den. Så jag och Elin tog oss en liten morgonpromenad till Villa Sandviken för att försöka fånga höstens alla fina färger på bild. 
 
 
Bilderna blev så fina, så magiska. Det är ju precis såhär man vill minnas hösten, solen skiner och löven skiftar i gult och rött. Snart så kliver vi in i November, månaden då den första snön brukar dyka upp, alla löv har redan landat på marken och det är så grått och trist. Då ska jag titta tillbaka till detta ögonblick och drömma mig bort! ♥
autumn - fotografering - höst - outfit - second hand - villa sandviken
2
Ida-Marie

Åååh underbara höstfärger. Älskar rosetten i håret!!

Svar: hihi tack Ida!! :D
Hemma Hos Felicia

Anna Johansson

Vad fina bilder, hösten är så fin!!