AURORA - 3 months

I onsdags blev Aurora 3 månader gammal. Det är så himla roligt att se hur mycket hon växer på en månad. Förra månaden fotade jag dessa bilder på henne och man kan nog se att hon växer till sig för varje dag som går. Jag märker också att hon blir "mognare" för varje månad. T.ex. så nu kan hon sova i andra rum än mitt sovrum och hon naffsar inte lika mycket. Dock tycker hon att det ännu är roligt att hoppa upp på både bord och bänkar medan jag lagar mat haha. 
 
Men dehär månaderna tillsammans har varit otroligt härliga! Vi är en liten familj nu! ♥
 
 
Fota: Elin Björkström
 
Så såhär blev månadens familjebild. ♥
aurora - familjefotografering - katt
4
Annie - Fotograf i Stockholm

Åh, vilken söt liten kattunge :)

Svar: hihi visst är hon!!! :)
Hemma Hos Felicia

Jennie

Så söt katt

Celine

Men jag SMÄLTER så söt!

Amanda

Så himla söt hon är och du är lika fin som alltid!

Svar: åååh fina Amanda <3
Hemma Hos Felicia