Beauty in simplicity

Godmorgon! Hörni måndagen bara sprang iväg känns det som. Jag har kickat igång denna vecka med bland annat sjätte säsongen av Orange is the new black, Benjamin Ingrossos debutalbum (herrejösses alltså), lite jobb såklart och så har jag också experimenterat i köket. Det kommer ni garanterat att få ta del av senare här på bloggen. Jag älskar att dela med mig av recept på enkel matlagning och nu har jag ett riktigt bra recept på en god linslasagne som ni måste testa! Stay tuned! 
 
Men idag har jag en höstig outfit för er, från förra veckans torsdag. Alltså alla dessa färger! Jag blir så lycklig! Jag drog på mig min favorittröja och kände mig som hösten själv! 
 
 
Jacka_Cubus
Stickad tröja, glasögon och jeans_H&M
Skor_Seppälä
Väska_New yorker
 
Hoppas ni får en riktigt fin tisdag! ♥
Dagens outfit - Seppälä - autumn - cubus - höst - höstoutfit - new yorker
5
Jessica

Verkligen härliga bilder, jag blir glad när jag ser dom!

Svar: åh tack fina Jessica! Hoppas du får en fin dag! :)
Hemma Hos Felicia

Tove K

Älskade tröjan, så fin! Verkligen höstig. :)

Jennie

Vackra bilder! Älskar alla höstfärger!

Svar: tack fina Jennie!
Hemma Hos Felicia

anneli

vilken typ av kamera använder du? :)

Svar: en Sony a5000 :D
Hemma Hos Felicia

Jarina

Så fin tröja! Höstig och fin :)

Svar: tack fina Jarina!
Hemma Hos Felicia