Inspiration Night at Wasaborg

Vilken inspirerande kväll. Igår nalkades det en inspirationskväll på Silmäasema Wasaborg här i Vaasa tillsammans Frukostflickorna och Safilo group. Vi fick ta del av en magisk modevisning och en grym presentation av höstens trender samt det nya varumärket Elie Saab. Det var även en dj på plats och Aroma Bageri & Konditori stod för goda tilltugg och Maxikarkki bjussade på en godisbar. 
 
 
Vi fick supergoda tilltugg under kvällen samt bubbel att dricka! Det var lyxigt och man kom in i rätt stämning! 
 
 
Mitt sällskap under kvällen, fina Anna-Sara och Elin ♥
 
 
Modellerna som gick modevisningen och som visade upp läckra bågar under kvällen. 
 
 
Inte varje dag man blir bjuden på en godisbar. Vi fick ta hur mycket godis vi ville! 
 
 
Och så fick vi också testa på massa glasögon. Det fanns ju hur mycket som helst, för varje stil och för varje personlighet. Och efter kvällens visning var inspirationen på topp. Jag hittade flera favoriter! 
 
En toppenkväll. Att få spendera en torsdagkväll tillsammans med vänner, lite bubbel och god mat. Det är vardagslyx för mig och något jag vill försöka få in i min vardag mer och mer. Det är sådana kvällar man sedan tittar tillbaka på och uppskattar. Tack Michaela,  Frukostflickorna och Wasaborg Syncenter för en magisk kväll. ♥
 
Aroma Bageri - elie saab - frukostflickorna - marc jacobs - maxikarkki - michaela finne - modevisning - silmäasema - wasaborg syncenter
2
ISA

GODISBAR!!??!?! Var det drömmigaste jag hört typ :O åh hade också velat bli bjuden på sånt där juuu

Svar: hahah det var drömmigt MEN farligt! Åt alldeles för mkt!! :D
Hemma Hos Felicia

Danielas Dagbok

du passar sjuuukt bra i glasögon!!