My birthday party

Det har gått en vecka sedan jag fyllde år, sen jag blev ett år äldre. Ingen ålderskris ännu iallfall, men jag har en känsla av att det kan dyka upp när jag inser att jag snart fyller 25 och att jag närmar mig 30. Men än så länge känner jag mig ung och kry. 
 
Så för en vecka sedan bjöd jag in ett par vänner för att fira den speciella dagen tillsammans. Jag bjöd på en liten fördrink och lite smått och gått under kvällen. Det blev en riktigt lyckad kväll som avslutades på dansgolvet. Här får ni ta del av ett par bilder från kvällen: 
 
 
Jag hade dekorerat med lite pynt från Flying Tiger, inget märkvärdigt men något som skulle få det att kännas som ett litet födelsedagskalas. Flying Tiger har riktigt bra grejer för en billig peng, perfekt när man är ute i sista minuten. 
 
 
Det blev lite snittar med chevré, soltarkad tomat och nötter under kvällen, samt lite melon att mumsa på! 
 
 
Och vi började kvällen med varsitt glas cava! 
 
 
Två bilder som Anna-Sara tog under kvällen. 
 

Och Aurora var självklart med under kvällen. Hon tyckte det var mysigt med lite extra sällskap! 
cava - chevré - födelsedagsfest - fördrink - snittar - soltorkade tomater
2
Elin

Åh, de va en så rolig kväll 😍

Svar: jaaaa!! igen igen!!!
Hemma Hos Felicia

ISA

Grattis i efterskott finis! Ser ut som en så mysig kväll, nu påminde du mig att jag borde ha någon försenad födelsedagsmiddag eller så också ;) Hoppas du får en fin vecka!

Svar: åh tack Isa!! Desamma till dig!!! <3
Hemma Hos Felicia