My saturday morning

Efter sju jobbdagar är jag definitivt redo för en ledig helg. Det har varit en riktigt rolig vecka, med massa jobb, men nu ska jag försöka ta det lugnt och vila upp mig inför nästa vecka. Självklart så började jag dagen på bästa sätt, med en ordentlig och mättande frukost. Aurora var också riktigt hungrig i morse och bet i mina fötter. Hon tycker att det är väldigt viktigt att hon får mat först av alla. 
 
 
Min söta lilla bäbis!
 
 
Dagens frukost bestod av havregrynsgröt toppat med kanel, banan, lingon och jordnötssmör. Så otroligt gott! Det finns inget bättre sätt att börja helgen på! Och en kopp kardemummakaffe på det. Jag valde att ha i lite kardemumma i mitt kaffe imorse, det ger mig höstkänslor!
 
 
Efter frukost passade jag på att lyssna på lite podcats och måla. Har precis införskaffat en ny målarbok. Helt klart min nya favorit. Bilderna är helg magiska!
 
 
Aurora är alltid med på ett hörn. Vilken perfekt morgon det blev. Jag känner på mig att det kan bli en riktigt bra helg.  Först och främst ska jag sätta fokus på att vila men också fira min syster som fyller år. 
 
Hoppas ni får en riktigt toppenhelg! ♥
 
art of coloring - aurora - disney villains - frukost - havregrynsgröt - jordnötssmör - kardemumma - kattungar - lördagsfrukost - morgon - målarbok