Balkonghäng, glass och vårväder

Denna vecka har jag haft tre lediga dagar. Under de dagarna har våren visat sin bästa sida, det har varit otroligt vackert väder och jag har passat på att ta långa promenader och t.o.m cyklat. 
 
Här kommer lite bilder från tre sköna vårdagar: 
 
 
Klarblå himmel, en värmande sol och 10 plusgrader. Jag har promenerat och under min promenad har jag pausat längs vattnet. Så skönt! 
 
 
Jag har hunnit se nån disneyfilm också och så har jag löst lite korsord som jag fått av min mormor. Jag älskar att lösa korsord, det är så avkopplande ibland. 
 
 
Jag har fyndat nya gardiner på loppis för 2 €. Aurora gillar dem lite för mycket... Jag får helt enkelt konstatera att det kommer finnas hål i alla mina gardiner. Jag har också ätit overnight oats till frukost. Varje dag. Jag får inte nog. 
 
Min mamma och mormor har varit på besök. Mormor ville se min nya lägenhet och vi passde på att fika inne på Espresso House samt gå ett varv på loppis för att se om vi hittar något spännande. Jag kom faktist hem med en snygg träpall för ynka 5€. 
 
 
Jag har också lovat mig själv att äta mera glass denna vår/sommar. Jag är så dålig på det. Så nu testade vi den nya Magnumglassen White Chocolate & Cookies, den var så god och perfekt i vårsolen! 
 
 
Tidigare i veckan fick jag Mariette Lindsteins bok hemskickad till mig och jag har precis börjat läsa den. Det är bok nummer 2 i bokserien om Alex och Dani. Den är så himla spännande och jag kan varmt rekommendera första boken Vit krypta
 
 
 
Och sist men inte minst så har vi invigigt balkongsäsongen med lite sushi och vin. Det blev lite onsdagslyx med favvomiddag med mitt favvosällskap. Vi kunde sitta ute ändå till klockan 21. Jag gillar att Elin har en inglasad balkong. 
Espresso House - balkonghäng - den lilla sjöjungfrun - korsordstidning - magnum - mariette lindstein - middag - overnight oats - sprickor i jorden - sushi
3
Sverige influencer

Men guud va gott med sushi ❤️ Vilken fantastisk dagar du haft för dig !!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att det här ser så fucking strålande ut! Är så himla sugen på sushi nu, det är verkligen sommar för mig :D

Svar: åh ja!! Jag minns när jag bodde i Umeå då åt vi alltid sushi när det närmade sig sommar!! :D
Hemma Hos Felicia

Corinne Grönholm

Vilka härliga dagar du haft! Har inte ätit overnight oats på länge, kanske ska laga ihop lite ännu ikväll för morgondagens frukost :D

Svar: ååh, jag kan tänka mig att du har ett eller två bra recept i bagaget!! :D
Hemma Hos Felicia