New Toy for Aurora

Det är viktigt att visa kärlek och omtanke till sina djur. För någon vecka sedan bestämde jag mig för att köpa hem lite nya leksaker till Aurora. Hon hade varit lite ledsen och nedstämd i ett par dagar (eftersom jag jobbade rätt så mycket och hon fått vara ensam en hel del) så jag kände att nu är det dags för något nytt. Musti & Mirri hade ett väldigt bra utbud och jag måste säga att jag hade svårt att välja vad jag skulle köpa med mig hem. Men det fick bli denna från Catit, Sences 2.0 Play circuit. Den ska hålla henne aktiverad så länge jag är på jobbet, den ska hålla henne sysselsatt. 
 
 
Hittils så har hon gillat den. Det är en boll som hon ska knuffa vidare och sedan jaga. Väldigt spännande tycker hon! ♥
 
 
Nu har hon inte lika tråkigt så länge jag är borta! 
 
aurora - catit - leksak - musti & Mirri - senses 2.0 play circuit