A sushi night

En efterlängtad sushi och vinkväll. Det var ett tag sedan alla var samlade här i Vasa, självklart så ska det firas med god middag. En spontan vinkväll mitt i veckan, det är sådana guldkorn i vardagen som jag uppskattar. 
 
Vi samlades hemma hos mig, åt riktigt god sushi från Magokoro här i Vasa och pratade i ett par timmar. Som sagt så var det ett tag vi sågs så vi hade mycket att prata om. Det händer mycket roligt och även tråkiga saker i våra liv. 
 
 
Glada tjejer! ♥
 
 
Efter middagen bänkade vi oss i vardagsrummet för lite Alias. Så länge sedan jag spelade sällskapsspel så det var superroligt. Aurora ville också va med såklart. Något jag gärna skulle ha mera utav hemma hos mig är sällskapsspel. Jag tycker att vi spelar alldeles för lite sällskapsspel och jag önskar jag hade flera olika hemma hos mig så att man bara kan välja och vraka. Det är helt klart något som jag ska försöka införskaffa, men de är ju heller inte så billiga! 
alias - magokoro - middag - sushi - sällskapsspel - vasa - vinkväll
2
madabouttea.se

Åhhh så gott! Och mysigt med ju :)

Svar: verkligen! En superkväll!
Hemma Hos Felicia

Julia

Det verkar såååå kul, och jag äääälskar alias!