Bland ruinerna i Gamla Vasa

Jag kände mig lite rastlös igår kväll och bestämde mig för att besöka ruinerna i Gamla Vasa. Det har länge varit på min bucketlist, känns ju nästan som ett måste när jag ändå blivit Vasabo. Det var en magisk kväll, solnedgången var vacker och det var en behaglig temperatur ute. En riktigt fin måndagkväll vill jag nog säga. 
 
Det är också så länge sedan jag väckt fotografen inom mig. Förut älskade jag att fotografera och gjorde det i princip flera gånger i veckan. Så tråkigt att det blivit mer sällan nu, så det kändes skönt att få återuppta min hobby. 
 
 
Att fota i solnedgången är något jag föredrar. 
 
 
Har ni besökt ruinerna i Gamla Vasa? 
fotografering - gamla vasa - ruiner
3
Alice Lindström

Vad fina bilder!

Felicia

Vilka fina bilder 😍

Sara Ekman

Åh så fint <3 Har inte varit där