My THURSDAY

Idag kommer ni att få en inblick i hur en vardag för mig ser ut. Igår hade jag en ledig dag och passade på att springa lite ärenden, handla osv. Så idag har jag sammanfattat min torsdag i ett par bilder. 
 
Min torsdag: 
 
 
Började dagen med lite mys i soffan tillsammans med Aurora. Jag läste även över min bok En oskyldig kvinna som är skriven av Amy Llloyd! Riktigt bra läsning! En liten mjukstart på dagen! 
 
 
 
Det blev även en sväng via biblioteket för att lämna in lite böcker och jag passade även på att fota den fina passagen. Blev lite smått chockad över de gula löven som fallit ner. Hösten får inte komma än! 
 
Jag tog en sväng via Röda korset för att lämna in lite gamla kläder som jag inte behöver. En god gärning! Passade även på att fynda ett par höstgardiner för 3€. På vägen hem gick jag förbi butiken för att fylla på kylskåpet! 
 
Jag passade även på att njuta av en kopp cappuccino på Espresso House. All by my self. Med en ny bok. Jag uppskattar verkligen de här stunderna för mig själv. Ibland behövd de! 
 
 
När jag kom hem blev jag riktigt sugen på äggmackor, så det var precis det jag gjorde. Rostat mörkt bröd, ägg och smör. Kan aldrig bli fel. Provade även Njie:s senaste nyhet! 
 
 
 
Food preppade också inför helgen. Har kvällsskift på schemat så alltid bra att förbereda så att det bara är att packa med en matlåda och springa ut genom dörren! Och rotfrukter i ugn är så enkelt att göra i stora mängder! 
 
Jag gick omkring i mitt nya fynd som jag hittat second hand i Stockholm. Denna fina jeansjacka!
 
 
Mera mys efter lunchen. Vi kollade lite serier och njöt av att vara lediga! 
Kvällen spenderades hos Elin, hon bjöd på acai bowl till kvällsteet. Lyxigt må jag säga. Perfekt avslut på en fin torsdag! 
Espresso House - Njie - acai bowl - amy lloyd - cappuccino - en oskyldig kvinna - röda korset - second hand - stadsbibliotek - äggmacka
2
Lisa

Låter som en bra dag. Söt kisse!

Svar: visst är hon!! :D
Hemma Hos Felicia

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att det låter som en helt underbar torsdag! :D

Svar: det var det , minsann!!
Hemma Hos Felicia