Femte december

Är det december eller är vi fortfarande kvar i oktober? Det är frågan! Julkänslan är långt borta och jag har bytt ut min spellista med julmusik till spellistan med mina gamla godingar. Helt galet att det snön försvann sådär under en natt. 
 
Jag kan nu också meddela att min nya kamera har anlänt och idag tog jag med den på en testrunda. Nu kör jag på en Olympus Pen e-pl8 och känner mig rätt så nöjd hittils. Och vilken lättnad det är att äntligen ha en kamera. 
 
Dagens outfit fick bli testfotograferingen! 
 
 
Halsduk_H&M
Jacka_Cubus
Väska_Primark
Stickad tröja_gammal goding från Lindex
Byxor_Gina Tricot
 
 
Jag lyckades också haffa fotografen på bild! Jag och Elin åt en god lunch på Sweet Vaasa torsdagen till ära. Jag har haft två lediga dagar och kände att det var dags att komma ut från lägenheten lite. Vi vågade oss ut i det gråa och trista vädret, dock vågade sig solen fram en stund. Det var ett tag sedan! ♥
Dagens outfit - cubus - gina tricot - lindex
1
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, så kul med ny kamera! :))