NEW FAVORITES

Musik:
 
Grip - Jay Pryor Remix - Seeb, Bastile och Jay Pryor
Medicate - Gabbie Hanna
Why don't we - Austin Mahone
Anxiety - JUlia Michaels och Selena Gomez
 
Serie:
 
Förra veckan såg jag klart den nya serien Russian Doll på Netflix. Definitivt en ny favorit. Natasha Lyonne är en så grym skådespelare, älskar henne och hon gjorde serien tusen gånger bättre. Serien går ut på att Nadia (Natasha) dör om och om igen och kommer tillbaka till hennes 36årsdag. Samma ögonblick om och om igen. Varför? Det är det hon ska ta reda på! 
 
Film:
 
Häromdagen såg jag Gia med Angelina Jolie i huvudrollen. En film som är baserad på verkliga händelser. Så gripande! Otroligt bra film. Filmen handlar om Gia som tar sig in i modellbranchen och blir fast i drogträsket. Man får följa hennes liv från supermodell tills hon är helt neddrogad och sjuk. Ni måste se den! 
 
Food:
 
Jag tror jag åt den godaste sushin på länge förra veckan på Magokoro. Om ni har vägarna förbi måste ni testa Firecracker. Så otroligt god och smakrik! 
 
 
Firecracker är den som är längst bort på min tallrik. Jag hade också en sushi med friterad sötpotatis. Den var inte så dålig den heller! 
 
Citat:
 
These ones!! ↑
 
Händelse:
 
Förrförra helgen! Jag jobbade helg, det var mycket att göra på jobbet och det var minsann full rulle både fredag, lördag och söndag. Men när jag gick från jobbet på söndag ringde jag mamma i ren lycka över att jag nog hittat den bästa arbetsplatsen. Jag kunde inte sluta le när jag promenerade hemåt. Jag vet inte när jag känt mig såhär lycklig senast. Men det var underbart. 
 
 
angelina jolia - favoriter - magokoro - netflix original - russian doll - selena gomez