Auroras new outfit

På min loppisrunda här i veckan så fyndade jag kanske världens sötaste plagg. Det var inte till mig denna gång, utan till fina Aurora. Och hon lär hata mig för detta. Jag kunde inte lägga ifrån mig dethär plagget och jag såg framför mig hur söt Aurora skulle bli i den. En liten outfit inför höstens ruskväder? 
 
Är hon inte bedårande? 
 
 
Den sitter som handen i handsken och hon är så otroligt söt i den. Mitt mammahjärta smälter! 
 
 
Dock på bilden till vänster kan man verkligen se hur mycket hon hatar mig. Hahah! Hon gillar inte riktigt att ha på sig den, men övning ger färdighet. Det ska stickas lite i början. 
aurora - loppis - second hand
4
Angelica Wåhlin

Men jag smälter såååå söt!

Svar: hihihi!!
Hemma Hos Felicia

Linnea

Haha men så söt!:)

Svar: visst är hon! :)
Hemma Hos Felicia

Celine

Hur gulligt?! Orkar inte haha!

Svar: hon är underbar!
Hemma Hos Felicia

Pauline Hurtig

aw vad söt!

Svar: hihi visst är hon!
Hemma Hos Felicia