"Det senaste" - listan

Senaste selfien: jag kan inte ens minnas när jag tog en selfie sist. Men nedan hittar ni två bilder som inte publicerats på bloggen men som jag tagit med självutlösare (räknas ju nästan som selfie va) 

Senaste serien jag kollade på: Igår såg jag tredje avsnittet av The Handmaids tails på säsong 3. Jag har bara hört bra om säsong 3 så jag har höga förväntningar! 

Senaste jag drack: En kopp kaffe till frukost. 

Senaste jag åt: det blev havregrynsgröt till frukost idag, med jordnötssmör, kanel, banan och blåbär! Gött!

Senaste podd jag lyssnade på: Jag lyssnade på Kenza & Dani - När livet händer, avsnitt 22. Jag är några avsnitt efter och försöker lyssna ikapp. Det är faktiskt en av mina favoritpoddar också. De är ju så härliga och äkta. 

Senaste köpet: Kattmat. 

Senaste smset: det handlade om planer angående fredagskvällen denna vecka. Det är ju Jakobsdagar i Jakobstad, veckan då Jakobstad vaknar till liv. 

Senaste skärmdumpen: två bilder på lampor som jag spanat in. Från Jysk! Jag planerar att till hösten börja satsa lite på inredningen hemma! Är i stort behov av lampor! 

Senaste app jag använde: det var nog instagram. 

Senaste jag sa: "men Aurora" när hon stänker kattsand över det blöta wc-golvet....

Senaste spelade låten på Spotify: Hollow Crown med Ellie Goulding

Senaste jag tänkte: om jag faktiskt borde skaffa en bättre dammsugare snart eller orka vänta till min födelsedag? 

Senaste bilden jag tog: på lilla Aurora såklart. Är ni förvånade? Lite #crazycatlady varning, nästan hela mitt galleri på mobilen består av söta bilder på henne! 

 min gulle
aurora - jysk.fi - the handmaid's tale
2
ajlimullersandvik.blogg.se

har du en sop ska du vänta till din födelsedag ;)

sarah

åh söt katt

Svar: hihih visst är hon!
Hemma Hos Felicia